عبدالرضا فولادوند در جلسه پرسش و پاسخ با معاونین اموزش ابتدایی و سوادآموزی:
مشکل تمرکزگرائی از تهدیدهای تحقق اهداف آموزشی است
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دغدغههای موجود در حوزه آموزش و پرورش بر اهمیت آزمایش و بررسی طرحهای جدید تأکید کرد . و تمرکزگرایی در سیستم آموزشی را یکی از مشکلات و تهدیدهای تحقق اهداف آموزشی خواند

به گزارش روابطعمومی سازمان نهضت سوادآموزی،در حاشیه گردهمایی معاونین آموزش ابتدایی و سوادآموزی استان های سراسر کشور، جلسه پرسش و پاسخ با حضور عبدالرضا فولادوند راد رئیس سازمان نهضت سوادآموزی برگزار شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دغدغههای موجود در حوزه آموزش و پرورش بر اهمیت آزمایش و بررسی طرحهای جدید تأکید کرد . و تمرکزگرایی در سیستم آموزشی را یکی از مشکلات و تهدیدهای تحقق اهداف آموزشی خواند و بیان کرد: برخی از اختیارات به استانها تفویض داده شود تا انعطاف بیشتری در تصمیمگیریها وجود داشته باشد. البته رعایت قوانین و مقررات خط قرمز است و مسئولیتپذیری در مقابل این تفویضها ضروری است.
فولادوند به نگرانیهای مطرح شده توسط معاونین اشاره کرد و بر اهمیت دریافت بازخورد از آنها قبل از انتشار نهایی آییننامهها پرداخت .و از حاضرین خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند و وعده داد که در صورت عدم تناقض با قوانین، این پیشنهادها در نظر گرفته می شود
معاون وزیر آموزش و پرورش به نامهای که به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده است اشاره نمود که هدف آن اضافه کردن واحدهای آموزش بزرگسالان به برنامههای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی است.
عبدالرضا فولادوند تاکید کرد: فعالیتهای سوادآموزی نه تنها در مقطع ابتدایی بلکه در مقاطع متوسطه و هنرستانها نیز توسعه خواهد یافت و معلمان باید حداقل اطلاعات و تجربهای در زمینه آموزش بزرگسالان داشته باشند
در نهایت، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از افرادی که نظرات خود را بیان کردند، تشکر کرد و اعلام نمود که در این مسیر آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات است و خود را متعهد به بررسی آنها میداند.
شایان دکر است:در این جلسه حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.
نظر دهید