کوثری، معاون توسعه مدیریت سازمان: آموزشدهنده، آموزشگیرنده و محتوا، ارکان اصلی آموزش در بزرگسال محسوب می گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از روابط عمومی معاونت سوادآموزی کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی کشور، که به اتفاق معاون سوادآموزی استان از مرکز یادگیری مائده در آموزشوپرورش ناحیه 3 شهر کرمانشاه بازدید به عمل آورد عنوان نمود، ارکان اصلی آموزش، آموزشدهنده، آموزشگیرنده و محتوی میباشد که باید در مسیر رسیدن به اهداف تدبیر و مدیریت شود.
جناب آقای کوثری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی، تقویت مشارکت همهجانبه درراه اندازی، تأمین فضا، تجهیزات و توانمندسازی نیروهای آموزشی را در حوزه سوادآموزی بهعنوان یک تجربه موفق یاد نمود و بیان کرد، مراکز یادگیری محلی بهعنوان پایگاه تخصصی ارائهکننده خدمات آموزشی _ فرهنگی باید موردتوجه قرار گیرد، تا با خلق و توسعه فرصتهای یادگیری جدید، تقویت مشارکت محلی و تعامل اثربخش ارائه آموزشهای آیندهنگر که آحاد جامعه را به سطحی از توانمندیها و مهارتهای پایه برای بهتر زیستن یاری رساند.
جناب آقای کوثری اضافه نمود، مراکز یادگیری محلی بهعنوان یک پایگاه دانایی جهت پاسخگویی به نیازهای واقعی و بهبود زندگی افراد به شمار میرود که تنوع آموزشها، استفاده از روشهای متناسب، تـــــوجه به نیازهای محلی و منطقهای و مشارکت مسئولان و مقامات محلی در امور مختلف از ویژگیهای بارز آن است.
هرمز نوروزی فرد معاون سوادآموزی اداره کل آموزشوپرورش استان، ضمن ارائه گزارشی از چگونگی روند تأسیس و تشکیل و فعالیت مراکز یادگیری محلی آموزش مهارتهای اساسی زندگی، اجتماعی، شهروندی و توسعه مهارتهای فنی حرفهای را علاوه بر آموزشهای پایه سوادآموزی جهت کاستن از آسیبهای اجتماعی، احیای حقوق شهروندی و بسترسازی بابت اشتغالهای بومی پایدار را مد نظر و ضروری دانست.
نظر دهید