جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1400/03/03 - 09:37
  • - تعداد بازدید: 200
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

هفتمین جلسه و پنجمین وبینارستاد راهبری مراکز یادگیری محلی با حضور مسئولین سازمانی عضو ستاد، روسای ادارات سوادآموزی و نیروهای معین امورمراکزیادگیری محلی استان¬ها

معاون امور آموزشی در جلسه ستاد راهبری مراکز یادگیری محلی عنوان کرد: مدیران مراکز یادگیری محلی مسئولین اجرایی خط مقدم جامعه پذیری سوادآموزی هستند.

 


     به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی ، هفتمین جلسه و پنجمین وبینارستاد راهبری مراکز یادگیری محلی با حضور مسئولین سازمانی عضو ستاد، روسای ادارات سوادآموزی و نیروهای معین امورمراکزیادگیری محلی استان­ها به ریاست معاون امور آموزشی سازمان برگزار گردید. در این جلسه انتظارات و ملاحظات اجرای بسته تحولی پیوند سواد و زندگی در مراکز یادگیری محلی و نیز گزارش عملکرد و چالش استان­ها به صورت پرسش و پاسخ مورد بررسی قرارگرفت.


   معاون امور آموزش سازمان در ابتدای جلسه ضمن تشکر اززحمات همکاران در سوادآموزی استان­ها و شهرستان­ها، تعهدات و مسئولیت های اجتماعی سوادآموزی را یادآور و بر اینکه کار در سوادآموزی یک مسئولیت و تعهد اجتماعی را به همراه دارد، تاکید کرد.


احمد خاک­زاد مراکز یادگیری محلی را برخوردار از ظرفیت و فرصتی استثنائی و بی بدیل برای بهبود و ارتقای جامعه پذیری سوادآموزی، بسط و گسترش افق های سوادآموزی و دسترس پذیرتر کردن کارکردهای مهارت سواد برای بهبود شرایط زندگی مخاطبان دانست و اشاره داشت که ؛ باور دارم این مهم از طریق تنوع در آموزش های قابل ارایه به جامعه محلی و تلفیق سواد با نیازهای زندگی فراهم می گردد.


معاون امور آموزشی سازمان گفتمان سازی و فرهنگ سازی پیرامون ابعاد و ملاحظات بهبود و ارتقای جامعه پذیری سوادآموزی را مهم و ضروری خواند و بر تمرکز همکاران برای فرهنگ سازی و جریان سازی پیرامون محورهای یازده گانه زیر تاکید کردند:


1- مرکز یادگیری محلی چیست؟


                 2-مراکز یادگیری محلی چه کارکردی دارد؟


           3- مراکز یادگیری محلی چه وظیفه ای دارد؟


          4-رسالت و مسئولیت مرکز یادگیری محلی در جامعه محلی چیست؟


          5-نقش تحول آفرینی مراکز در جامعه محلی چیست؟


           6-راه اندازی مرکز یادگیری در جایی توجیه دارد؟


          7-اداره مطلوب مراکز یادگیری محلی تابع چه ملاحظاتی است؟


          8-نقش و مسئولیت مدیرمرکز یادگیری محلی چیست؟


         9-زمینه های گسترش فعالیت های مراکز چگونه احصا می شود؟


       10-تعامل و ارتباط مراکز یادگیری محلی با ارکان جامعه محلی چگونه سازماندهی می شود؟


        11-انحراف در فعالیت های مراکز را چگونه شناسایی، رصد، پالایش و اصلاح کنیم؟


  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان,اسلایدر
  • کد خبر : 4478
کلمات کلیدی

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/03/03 09:37
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین