معاون سواد آموزی استان اردبیل در جلسه شورای اجرایی مرکز یادگیری محلی ابوریحان بیرونی ناحیه 2 عنوان نمود. توسعه و تقویت مراکز یادگیری محلی از برنامه های اولویت دار سواد آموزی است.
سید غلامحسین گنجی با تشریح اهمیت مراکز یادگیری محلی در موضوع مهارت آموزی گفت توانمندسازی و ایجاد فرصت برابر یادگیری برای بازماندگان از آموزش رسمی از اهداف مهم مراکز یادگیری محلی می باشد که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل،معاون سواد آموزی در جلسه شورای اجرایی مرکز یادگیری محلی ابوریحان بیرونی ناحیه 2 با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در کنار سواد آموزی گفت کمک به بهبود کیفیت زندگی افراد بی سواد و کم سوادجامعه با آموزش مهارت های مختلف زندگی از سیاست های اجرایی سازمان نهضت سواد آموزی است.
سید غلامحسین گنجی با تشریح اهمیت مراکز یادگیری محلی در موضوع مهارت آموزی گفت توانمندسازی و ایجاد فرصت برابر یادگیری برای بازماندگان از آموزش رسمی از اهداف مهم مراکز یادگیری محلی امی باشد که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون مدیر کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه تاکنون هفت مرکز غیر دولتی و یک مرکز مشارکتی در استان فعالیت می کند افزود تقویت این مراکز جز برنامه های سال جاری معاونت سواد آموزی می باشد.
گنجی با اشاره به اینکه 3مرکز از مراکز شش گانه استان در ناحیه 2 اردبیل واقع است از تلاش های اداره سواد آموزی ناحیه در راستای تجهیز و تقویت مراکز یادگیری محلی قدردانی نمود.
گفتنی است معاون سواد آموزی استان به همراه هیات همراه از بخشهای مختلف فعالیت های این مرکز و نمایشگاه صنایع دستی سواد آموزان بازدید و در راستای تقویت این مرکز تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
نظر دهید