مدیرکل آموزشوپرورش استان کرمانشاه: فرآیند شناسایی افراد بیسواد و کمسواد با استفاده از ظرفیت دستگاههای مشارکتپذیر امکان پذیر می باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی گفت: فرآیند شناسایی افراد بیسواد و کمسواد با استفاده از ظرفیت دستگاههای مشارکتپذیر امکان پذیر می باشد.
به گزارش روابطعمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابطعمومی آموزشوپرورش استان کرمانشاه، سلمان محمدی مدیرکل آموزشوپرورش استان در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تشریح روش جدید کلاسگذاری تلفیقی، تأکید کرد؛ بررسی موانع و مشکلات نوین کلاسگذاری در راستای بهبود و دستیابی به اهداف والای سوادآموزی باید موردنظر باشد و با تاکید استانداری کرمانشاه فرآیند شناسایی افراد بیسواد و کمسواد با استفاده از ظرفیت دستگاههای مشارکتپذیر تسهیل و امکان پذیر می باشد.
محمدی افزود: باتوجهبه همجواری و اشتراکات بومی استانها، استان کرمانشاه بهعنوان قطب ۲ فعالیتهای سوادآموزی کشور (شامل استانهای کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی و کردستان) انتخاب شد که این نشان از مسئولیتپذیری و توانمندی این استان در حوزه سوادآموزی است.
بالاترین مقام دستگاه تعلیموتربیت استان به بیان اهداف قطببندی استانها پرداخت و خاطرنشان ساخت: این اقدام در راستای کمکردن فاصله ستاد و صف، ایجاد تعامل و همافزایی بیشتر همکاران سازمان نهضت سوادآموزی در سراسر کشور، تبادل و انتقال تجربهها و نیز پاسخگویی و رفع ابهام به سؤالات استانهایی که به لحاظ فرهنگی و اقلیمی شرایط تقریباً یکسانی دارند صورت پذیرفته است.
نظر دهید