غلامرضا بروجی :
فعالیت های تبلیغی و ترویجی یکی از مهمترین شاخص های عملکردی در عرصه سوادآموزی است
غلامرضا بروجی ، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی در بازدید از محل فیلمبرداری و تدوین مجموعه تلویزیونی سوادیاران گفت: لزوم ارائه مدل های نوین تاثیرگذاری بر عموم و جذب مخاطب به ویژه افراد بی سواد و کم سواد از طریق رسانه های عمومی و جمعی بیش از پیش اهمیت و نمود دارد .
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، غلامرضا بروجی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان در بازدید از محل فیلمبرداری و تدوین مجموعه تلویزیونی سوادیاران با کارگردان و عوامل مجموعه دیدار و گفتگو کرد و گفت : فعالیت های تبلیغی و ترویجی ازمهمترین شاخص های عملکردی در عرصه سوادآموزی است و در گام دوم، نظر به تعاریف جدید از سواد و تحولات زیست بوم و اقتضائات جامعه به لحاظ فرهنگی و اجتماعی، لزوم ارائه مدل های نوین تاثیرگذاری بر عموم و جذب مخاطب به ویژه افراد بی سواد و کم سواد از طریق رسانه های عمومی و جمعی بیش از پیش اهمیت و نمود دارد .
لازم به ذکر است مجموعه تلویزیونی سوادیاران به سفارش سازمان نهضت سوادآموزی و با همکاری صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی عبدالرضا فیروزان در 30 قسمت 20 دقیقه ای برای پخش در شبکه آموزش سیما، در مراحل پایانی تصویربرداری و در حال تدوین و آماده سازی برای پخش می باشد .
نظر دهید