دکتر باقرزاده: ضعف در برنامه ریزی منسجم با چارچوب درست از موانع سر راه پیشرفت در ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشور است.
دکتر باقرزاده: ضعف در برنامه ریزی منسجم با چارچوب درست از موانع سر راه پیشرفت در ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشور است.
علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ضعف در برنامه ریزی منسجم با چارچوب درست را از موانع سر راه پیشرفت در ادارات آموزش و پرورش و مدارس کشوردانست و افزود: پاسخ به سه سؤال ،کجا هستیم ؟کجا باید باشیم؟ و چگونگی رسیدن به مقصد را، راهگشای خوبی در برنامه ریزی ها و حتی زندگی شخصی دانست.
معاون وزیر آموزش و پرورش بی تفاوت و بی توجه بودن جامعه نسبت به پیامدهای بی سوادی ، مشکلات زندگی سوادآموزان در ارائه خدمات آموزشی با کیفیت، عدم در اختیار داشتن اطلاعات افراد بی سواد (واقعی) را از موانع و سختی های کار سوادآموزی دانست و فقر فرهنگی جامعه هدف، پایین بودن صلاحیت حرفه ای و انگیزه در آموزش دهندگان، رجعت به بی سوادی و عدم تبلیغات مناسب در حوزه سوادآموزی را از دیگر مشکلات سر راه سوادآموزی کشور بیان کرد.
نظر دهید