در دومین جلسه ستاد راهبری مراکز یادگیری محلی عنوان شد:مراکز یاد گیری محلی جلوه ی ویژه ای از سواد آموزی جامعه محور با توجه به شرایط موجود جامعه است.
خاکراد معاون امور آموزشی سازمان ، مراکز یاد گیری محلی را جلوه ی ویژه ای از سواد آموزی جامعه محور با توجه به شرایط موجود جامعه دانست
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی ؛ دومین جلسه ستاد راهبری مراکز یاد گیری محلی با دستور جلسه ی، باز خوانی دستورالعمل ها و منابع موجود در خصوص مراکز یاد گیری محلی به منظور یکسان سازی اطلاعات و همچنین تبیین اجرای بسته تحولی " پیوند سواد و زندگی " در مراکز یاد گیری محلی برگزارگردید.
خاکراد معاون امور آموزشی سازمان ، مراکز یاد گیری محلی را جلوه ی ویژه ای از سواد آموزی جامعه محور با توجه به شرایط موجود جامعه دانست .
وی در ادامه ،ضمن پرداختن به نقش بی بدیل مراکز یاد گیری محلی در شکل گیری سواد آموزی ،به جایگاه ونقش این ستاد به عنوان اتاق فکر و فرماندهی مراکز یادگیری محلی اشاره نمودوگفت :با توجه به اهمیت مراکز یاد گیری محلی به عنوان مجری طرح بسته تحولی (پیوند سواد و زندگی) ،حمایت همه جانبه از این برنامه از اولویت های سازمان می باشد.
از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه می توان به :آسیب شناسی موضوعات ، راهکارهای لازم در زمینه تبلیغات ، توانمند سازی نیروی انسانی ،مسائل اداری و مالی ، مسائل آموزشی و نظارتی مراکز یاد گیری محلی اشاره نمود.
نظر دهید