جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1399/08/26 - 14:48
  • - تعداد بازدید: 192
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /appsettingFree

خاکزاد معاون امور آموزشی سازمان گفت:در سوادآموزی جامعه محور ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی با توجه به زیست بوم جدید در الویت سازمان قرار دارد.

معاون امور آموزشی سازمان در گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران سازمان با معاونین سوادآموزی ادرات کل آموزش وپرورش استانها بر برنامه ریزی اقتضایی با مسئولیت گروههای بهبود کیفیت و ستادهای امتحانات تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان معاون امور آموزشی سازمان در گردهمایی مشترک شورای معاونین و مدیران سازمان با معاونین سوادآموزی ادرات کل آموزش وپرورش استانها بر برنامه ریزی اقتضایی با مسئولیت گروههای بهبود کیفیت و ستادهای امتحانات تاکید کردند.


خاک زاد  جلسه دوم مهرماه 1399 با وزیر محترم آموزش وپرورش را مقطعی تاریخی از سوادآموزی دانست که برای اولین بار عالی ترین مقام آموزش وپرورش کارشناسی، مصداقی و دقیق دیدگاهها و انتظارات خود را در خصوص سوادآموزی بیان کردند. ایشان تاکید کردند لازم است قدر این فرصت را با برقرای ارتباط مسئولانه با مطالب ارایه شده دانست.


معاون امور آموزشی سازمان در ادامه صورت بندی از مطالب وزیر محترم را شامل 4 بخش،ضرورت و اهمیت موضوع سوادآموزی،چالش و مسائل اصلی سوادآموزی، اهمیت وانتظارات و دورنمای سوادآموزی  اقدامات قابل اجرا و پیگیری را ارایه نمودند. ایشان جریان سازی و گفتمان سازی پیرامون مطالب و دیدگاههای وزیر محترم را ضروری وهمکاران را برای اتخاذ تدابیر لازم برای انجام آن فراخواند.


خاک زاد سوادآموزی مسئولانه و پاسخگورا مطالبه اصلی وزیر محترم دانستند. ایشان سوادآموزی جامعه محور و سوادآموزی بر مدار تحول دو روی یک سکه هستند که پاسخگویی و تعهد اجتماعی مصداقی از وجوه آن است.


خاک زاد ارایه خدمات آموزشی کارا و موثر در شرایط کرونا را نیازمند طراحی ، برنامه ریزی و تصمیم گیری اقتضایی دانست که زمینه آن در شیوه نامه کلاسگذاری سال 99 به روشنی با محوریت گروههای بهبود کیفیت و ستادهای امتحانات فراهم شده و لازم است همکاران برای استفاده از این ظرفیت اهتمام نمایند.


معاون امور آموزشی سازمان در بخش پایانی سخنان خود ملاحظات و انتظارت 11 گانه ای را به شرح زیر بیان کردند


1.  سلامت سوادآموزان و آموزش دهنده ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در هر شرایطی خط قرمز سازمان است.


2. ارایه خدمات سوادآموزی متناسب بازیست بوم جدید و اتخاذ روند ها و رویه های آموزش های اقتضایی در گروههای بهبود کیفیت و ستادهای امتحانات طراحی و برنامه ریزی شود.


3. حصول اطمینان از صحت و سلامت ثبت نام و آموزش مبنای فعالیت ها باشد.


4. در مراکز یادگیری محلی ارایه خدمات سوادآموزی اصل است. لازم است همه طرح و برنامه های جنبی مراکز پیوست سوادآموزی داشته باشند.


5. استقرار و بهره برداری از ظرفیت و ویژگی های سامانه تحت وب در سایه همراهی ، دقت و تلاش شایسته همکاران به رشد و بلوغ خواهد رسید.


6. ارایه هدفمند خدمات آموزشی با اولویت ثبت نام و یا پالایش و تکلیف بی سوادآموزان پایگاه مدیریت شود.


7.  پویش های آموزش مجازی در قالب راه اندازی کانون های آموزش مجازی در مراکز یادگیری محلی سازماندهی و تقویت شود.


8. از بکارگیری  و واگذاری ارایه آموزش به هر نوع نیروی انسانی فاقد صلاحیت و دانش شغلی بعلت تحدید کیفیت آموزش پرهیز شود.


9. فرایند استفاده ، توزیع و تسهیل دسترسی سوادآموزان به محتوای آموزشی و آموزش دهنده ها به کتب روش تدریس مراقبت شود.


10.  اندک مانده کلاسهای در حال تحصیل سال98  تعیین تکلیف و نتایج امتحانات در سامانه ثبت شود.


11.  عملیاتی کردن تفاهم نامه های سازمان در سطح استان در قالب قرارداد اجرایی جایگزین انعقاد تقاهم نامه های موازی شود.


  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان,اسلایدر
  • کد خبر : 4109
کلمات کلیدی

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1399/08/26 14:48
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین