بهزاد نوروزی چگینی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش های سواد آموزی باید به گونه ای باشد که سواد آموزان از آموخته های خود در زندگی فردی و اجتماعی استفاده کنند
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: بازخورد آموزش برای افراد بزرگسال باید به گونه ای باشد که بتوانند از این آموخته ها در جنبه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کنند .
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ،دکتر بهزاد نوروزی چگینی در جلسه ستاد امتحانات شهرستان داراب ،در تشریح وظایف این ستاد گفت: هدف اصلی از سنجش و ارزشیابی، اصلاح و بهبود آموخته ها و یادگیری سوادآموزان و فرایند یاددهی و یادگیری است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: امتحانات چه در مقاطع تحصیلی و چه در آموزش بزرگسالان ،نتیجه و ماحصل ماهها کار و تلاش و برنامه ریزی دست اندرکاران آن مجموعه است ،لذا برای کسب نتیجه بهتر و مطلوب تر باید برنامه ریزی و ایجاد شرایط بهتری را برای برگزاری امتحانات سوادآموزی داشته باشیم.
وی هدف از تشکیل ستاد امتحانات سوادآموزی را نظارت علمی و کارشناسانه بر روند برگزاری امتحانات ،تصحیح اوراق و اعلام نتایج برشمرد و گفت:ستاد امتحانات با داشتن یک چنین نقش و جایگاه مهمی، در حقیقت ضامن صحت و سلامت برگزاری امتحانات سوادآموی است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان داراب نیز ضمن تشریح برنامه های فعالیت های سوادآموزی این شهرستان ، گفت: از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های آموزش و پرورش برای برگزاری مطلوب امتخانات سوادآموزی استفاد خواهیم کرد.
علی محمد اطاعت گفت:تا کنون بیش از 40درصد آزمونهای سوادآموزی این شهرستان با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت برگزار شده است.
در ادامه معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس و هیأت همراه ،به همراه مسؤولین شهرستانی از فعالیت ها و برنامه های مراکز یادگیری محلی داراب بازدید کردند.
نظر دهید