جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
لیست اخبار صفحه :639
ارشادی، معاون سوادآموزی استان چهارمحال بختیاری: سیاست های نهضت سوادآموزی برای بستن مبادی بیسوادی در سطح استان و شهرستان را تبیین کرد.

ارشادی، معاون سوادآموزی استان چهارمحال بختیاری: سیاست های نهضت سوادآموزی برای بستن مبادی بیسوادی در سطح استان و شهرستان را تبیین کرد.

ارشادی، معاون سوادآموزی استان چهارمحال بختیاری: سیاست های نهضت سوادآموزی برای بستن مبادی بیسوادی در سطح استان و شهرستان را تبیین کرد.

تقی نیا، معاون سوادآموزی استان مازندران: آموزش دوره مقدماتی رایانه را با هدف کاربردی کردن تلفیق سواد با مهارت مورد نیاز سوادآموزان و بهبود نگرش کار با رایانه در سوادآموزان برشمرد.

تقی نیا، معاون سوادآموزی استان مازندران: آموزش دوره مقدماتی رایانه را با هدف کاربردی کردن تلفیق سواد با مهارت مورد نیاز سوادآموزان و بهبود نگرش کار با رایانه در سوادآموزان برشمرد.

تقی نیا، معاون سوادآموزی استان مازندران: آموزش دوره مقدماتی رایانه را با هدف کاربردی کردن تلفیق سواد با مهارت مورد نیاز سوادآموزان و بهبود نگرش کار با رایانه در سوادآموزان برشمرد.

دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: مراکز یادگیری محلی پتانسیل خوب در توانمندسازی و آموزش سبک زندگی صحیح به اقشار آسیب پذیر جامعه را دارد.

دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: مراکز یادگیری محلی پتانسیل خوب در توانمندسازی و آموزش سبک زندگی صحیح به اقشار آسیب پذیر جامعه را دارد.

دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد: مراکز یادگیری محلی پتانسیل خوب در توانمندسازی و آموزش سبک زندگی صحیح به اقشار آسیب پذیر جامعه را دارد.

امین الرعایا، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش یزد: از اهم دستاوردهای مورد انتظار این مراکز می توان به کاربردی کردن آموزش ها و متناسب سازی آموزش با نیازهای واقعی مخاطبان دانست.

امین الرعایا، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش یزد: از اهم دستاوردهای مورد انتظار این مراکز می توان به کاربردی کردن آموزش ها و متناسب سازی آموزش با نیازهای واقعی مخاطبان دانست.

امین الرعایا، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش یزد: از اهم دستاوردهای مورد انتظار این مراکز می توان به کاربردی کردن آموزش ها و متناسب سازی آموزش با نیازهای واقعی مخاطبان دانست.

قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان قم: آموزش سالم و آزمون سالم در پرتو اجرای فرایند صحیح، به موقع و دقیق می باشد و تمام افرادی که به نوعی با سوادآموزی ارتباط داریم باید به عملکرد خود پاسخگو باشیم.

قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان قم: آموزش سالم و آزمون سالم در پرتو اجرای فرایند صحیح، به موقع و دقیق می باشد و تمام افرادی که به نوعی با سوادآموزی ارتباط داریم باید به عملکرد خود پاسخگو باشیم.

قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان قم: آموزش سالم و آزمون سالم در پرتو اجرای فرایند صحیح، به موقع و دقیق می باشد و تمام افرادی که به نوعی با سوادآموزی ارتباط داریم باید به عملکرد خود پاسخگو باشیم.

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/11/14 19:15
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین