مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه : اصلاح، بهبود و تعمیق یادگیری سوادآموزان با ارزشیابی محقق میگردد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: اصلاح، بهبود و تعمیق یادگیری سوادآموزان با ارزشیابی محقق میگردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل از اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلمان محمدی در اولین نشست ستاد امتحانات سوادآموزی که با حضور اعضاء و مدعوین در سالن جلسات اداره کل تشکیل شد، اظهارداشت: ارزشیابی پیشرفت تحصیلی سوادآموزان عملاً به منظور آگاهی از پیش دانستهها، کشف قوتها و ضعفهای یادگیری، اصلاح، بهبود و تعمیق یادگیری، آگاهی از میزان یادگیری سوادآموزان و اثربخشی روشهای تدریس، محتوای آموزشی، امکانات و منابع آموزشی است.
مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس ستاد امتحانات سوادآموزی استان افزود: سنجش و ارزشیابی به منظور آگاهی از موثر بودن فعالیتها و کوششهای سوادآموزان، مشوقی برای تداوم فعالیتهای یاددهی-یادگیری است.
در ادامه این نشست هرمز نوروزیفرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش و دبیر ستاد امتحانات سوادآموزی استان ضمن تشریح نتایج برگزاری امتحانات شهرستان ها، نواحی و مناطق از قبیل تحت پوشش، شرکت کننده و قبول شدگان سال ۱۳۹۹ و تحلیل میزان افت کمی و کیفی شرکت کنندگان در آزمونهای پایانی سوادآموزی، خواستار نظارت همهجانبه بر فرآیندهای سوادآموزی از ثبتنام تا ارزشیابی توسط همکاران عضو گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات استان و شهرستانها، نواحی و مناطق شدند.
نظر دهید