جلسات قطبی و تخصصی معاونین سوادآموزی کشور در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد برگزار می شود
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی اعلام کرد که جلسات قطبی و تخصصی معاونین سوادآموزی در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد برگزار می شود،
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی ، اردشیر قیصر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی اعلام کرد که جلسات قطبی و تخصصی معاونین سوادآموزی کشور با حضور ریاست سازمان و اعضای شورای معاونین و مدیران در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد برگزار می شود،
وی همچنین در توضیحاتی گفت: با توجه به شرایط کرونا، امکان برگزاری «گردهمایی معاونین سوادآموزی استانها» بصورت متمرکز و حضوری فعلاً مقدور نمی باشد. بر همین اساس و طبق مجوز شماره 38675 مورخ1400/03/08 مرکز هماهنگی حوزه وزارتی، جلسات قطبی معاونین سوادآموزی در دو قطب و در تاریخ های دوم و سوم تیر ماه جهت بررسی و تبیین برنامه ها و طرح های در دست اقدام و پیش بینی شده سال 1400 سازمان برگزار می شود.
قیصر در ادامه افزود: قطب یک عبارتند از معاونین سوادآموزی استان های؛ شهرتهران، مازندران، سمنان، گيلان، اصفهان، البرز، يزد، مرکزي، قزوين، خراسان رضوئ، خراسان جنوبي، فارس، همدان، بوشهر، قم و زنجان که در روز دوم تیر حضور خواهند داشت و قطب دوم معاونین سوادآموزی استان های؛ شهرستانهای تهران ، ايلام، هرمزگان، كرمانشاه، گلستان، آذربايجان شرقي، چهارمحال وبختيارئ، اردبيل، خراسان شمالي، كهگيلويه وبويراحمد، لرستان، خوزستان، كرمان، كردستان، آذربايجان غربي و سيستان وبلوچستان که روز سوم تیر ماه در مرکز آموزشی شهید سعیدی مشهد خضور خواهند داشت.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان ، دستور کار این جلسه را به شرح ذیل عنوان نمود:
1- تشريح برنامه آموزش و توانمند سازی آموزش دهندگان و نحوه بکار گیری آنها (محتوای ، مدت و زمان آموزش)
2- بیان نحوه ابلاغ اعتبار دوره ها و طرح های سوادآموزی، سرانه ها ، نظارت بر عملکرد مالی اعتبارات ابلاغی سوادآموزی ردیف 128000 و انتظارات از جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی
3- بررسی و تبیین شاخص های ارزیابی عملکرد سال 1400 (ابلاغی وزارت متبوع) و برنامه های ترویجی و اطلاع رسانی
4- تشريح نحوه نونگاشت کتب دوره های سوادآموزی ،تحکیم سواد و انتقال باتوجه به مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش
5- تبیین ملاحظات و انتظارات کلاسگذاری سال 1400
6- تبیین رهنمون هایی برای سرانجام بخشی به فعالییت های سال 99
7- هم اندیشی پیرامون سازوکارهای بهبود و ارتقای کارکرد مراکز یادگیری محلی
8- بررسی بهره گیری از سازوکارهای نظارتی کار و موثر در برنامه های سوادآموزی
9- بررسی آخرین وضعیت پالایش اطلاعات اسمی و تبیین انتظارات و ملاحظات
نظر دهید