جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1400/04/16 - 08:18
  • - تعداد بازدید: 462
  • - تعداد بازدیدکننده: 268
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

برای برخورد کارشناسی با چالش های سوادآموزی باید اشراف دقیق به مسئله داشته باشیم.

خاک زاد معاون امور آموزشی سازمان در کارگاه تخصصی" بازاندیشی و باز مهندسی برای اقدام و تعالی" گفت:برای برخورد کارشناسی با چالش های سوادآموزی باید اشراف دقیق به مسئله داشته باشیم.

 


به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، خاک زاد معاون امور آموزشی سازمان در کارگاه تخصصی" بازاندیشی و باز مهندسی برای اقدام و تعالی"  دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی که در مرکز فرهنگی آموزشی شهید سلیمانی برگزار گردید ، اشاره داشت که در برخورد با چالش های سوادآموزی ، کارشناسان باید اشراف داشته باشند و برای این کار لازم است؛، به مولفه های لازم جهت اشراف بر چالش ها همانند واقع بین بودن  ، تسلط علمی ، داشتن مهارت و عملگرایی توجه شود.


خاک زاد در ادامه گفت که هر فعالیتی در سوادآموزی باید پیوست آموزشی داشته باشد و برای اینکه جهت یابی درستی داشته باشیم بایستی چهار فرایند را بطور پیوسته انجام دهیم : خود ارزیابی ، خود کنترلی ، خودترغیبی و خود شکوفایی؛ و در پایان ضمن تقدیر، همکاران را به قدر دانی از خود ، همکاران  و لحظه لحظه خدمت سفارش نمودند.  


    شایان ذکراست در این کارگاه تخصصی برنامه عملیات سوادآموزی، مدیریت و راهبری کلاسگذاری ونحوه برخورد با چالش های انسانی مورد بررسی قرار گرفت.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان,اسلایدر
  • کد خبر : 4542
کلمات کلیدی

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1400/04/16 08:18
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین