جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1402/08/19 - 23:38
  • - تعداد بازدید: 229
  • - تعداد بازدیدکننده: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

کرمان - معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان کرمان تأکید کرد: ضرورت تقویت مراکز یادگیری محلی برای هویت‌بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان کرمان در نشست مجازی مسئولان سازمان نهضت سوادآموزی کشور با معاونان سوادآموزی ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و مسئولان سازمان زندان‌ها و مدیران ندامتگاه‌های سراسر کشور، بر ضرورت تقویت مراکز یادگیری محلی برای هویت‌بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان، عباس ارجمند کرمانی با بیان این نکته که مسائل و معضلات سوادآموزی استان کرمان عموماً با مسائل سایر استان‌های کشور مشترک است، گفت: با هم‌اندیشی و هم‌افزایی و رسیدن به راهکارهای عملی مشکلات قابل‌حل هستند.

 وی افزود: ما می‌توانیم تا جایی که امکان دارد پیش‌شرط‌های ثبت‌نام را برداریم یا به لحاظ سهولت در امر تشکیل کلاس و به حدنصاب رسیدن تعداد، حجم‌های ابلاغی را کم کنیم.

 معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز یادگیری محلی تأثیر بسزایی در پیشگیری از بازگشت زندان خواهند داشت، پیشنهاد داد: باید مراکز یادگیری سراسر کشور را تقویت کنیم و جاهایی هم که مراکز یادگیری نداریم مجوز داده شود تا از بازگشت به زندان پیشگیری شود.

 بر پایه این گزارش، جلسه مجازی بررسی مسائل و مشکلات سوادآموزی ندامتگاه‌های کشور با حضور مدیرکل دفتر فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور، معاون امور آموزشی سازمان نهضت، مدیرکل دفتر سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت، معاون سوادآموزی و رئیس اداره سنجش و ارزشیابی سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 8525
کلمات کلیدی
الهه بهرامیان
خبرنگار

الهه بهرامیان

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/08/19 23:38
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین