معرفی استان قم جزء استان های مؤثر در اولین فراخوان بینالمللی رهیافتهای نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید
معاون سوادآموزی استان گفت : استان قم جزء استان های مؤثر در اولین فراخوان بینالمللی رهیافتهای نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید معرفی شد.
به گزارش روابطعمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی استان با حضور در گردهمایی معاونین سوادآموزی کشور اظهار داشت: نخستین فراخوان برای یک رویداد بین المللی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی با هدف برون رفت از چالش های موجود و غنی سازی محیط زندگی کم سوادان و بی سوادان در زمینه های مختلف و استفاده از فن آوری نوین در روند یادگیری ویاددهی و آموزش ها، باعنوان نخستین رویداد رهیافت های نوین سوادآموزی برگزار شد.
وی با تشکر از همه شرکای دستگاهی درون و برون سازمانی در این رویداد به ویژه شرکتهای دانشبنیان، پارکهای علم و فنآوری، مراکز علمی و دانشگاهی، حوزههای علمیه، شورای تحقیقات اداره کل آموزش و پرورش، پیشکسوتان و علاقمندان، و فرهنگیان علاقمند اظهار داشت: از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه تعداد ۲۷ اثر متعلق به استان قم بوده که از این حیث قم در زمره استا های موثر در میزان مشارکت قرار گرفت و در گردهمایی معاونین سراسرکشور از سوی معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سوادآموزی تقدیر به عمل آمد.
قاسمی نیا گفت :زمان اجرای این فراخوان از اسفندماه گذشته آغاز و تا پایان تیرماه ادامه یافت و در این فاصله برای ارائه آثار و محصولات علمی اعم از ایدهها، راهکارها، مقالات ومحصولات و... علاوه بر کلیه ظرفیتهای ذکر شده؛ شوراهای پشتیبانی سوادآموزی شهرها و مناطق، صدا و سیما، نشریات محلی، کارگروههای پژوهش و پژوهشگران اعلام آمادگی کردند.
معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با قدردانی از حمایتهای مدیرکل ، اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی، شورای آموزش و پرورش و شورای معاونین، معاونین استاندار و تلاش گروهی همکاران سوادآموزی و کلیه علاقمندان و دغدغهمندان به سوادآموزی و آموزش بزرگسالان و بازماندگان از تحصیل برای وصول به این موفقیت ابراز امیدواری کرد در زیست بوم جدید آموزشی، با بهره گیری از اندیشه ها، دیدگاه ها و ایده های اساتید، دانشجویان، دانشگاهیان، علما و اندیشمندان و همکاری و همراهی همه دلسوزان حوزه آموزش و پرورش، شاهد ایجاد تحولی بنیادین و منطبق با اسناد بالادستی در نظام تعلیم و تربیت، سوادآموزی و آموزش بزرگسالان باشیم.
نظر دهید