جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1401/11/04 - 10:19
  • - تعداد بازدید: 215
  • - تعداد بازدیدکننده: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

معاون سوادآموزی استان البرز: با هم بودن، کسب تجربه ، عزت نفس، حضور موثر بزرگسالان در همه عرصه های فردی و اجتماعی از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم سواد و بیسواد جامعه است.

با هدف بررسی موانع کلاسگذاری آموزش دهندگان ناحیه یک کرج و ارائه راهکار،نشستی با آموزش دهندگان در مرکز یادگیری محلی شهید البرزی ناحیه یک کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از معاونت سوادآموزی استان البرز ، عسگرپورمعاون سوادآموزی استان ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب اظهار داشت: تثبیت و تعمیق یادگیری، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی و حرفه‌آموزی از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز یادگیری محلی است که می بایست با برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیاز سنجی منطقه ای تحقق یابد.


عسگرپور بهره وری بهینه از منابع انرژی، فراگیری حداقل یک مهارت حرفه ای، افزایش کیفیت زندگی و ارتقاء تاب آوری زنان و خانواده در جامعه را نیازمند ایجاد بسترهای مناسب آموزشی دانست و از دست اندرکاران مرکز یادگیری محلی خواست در جهت رسیدن به اهداف با نیاز سنجی از بانوان منطقه، برنامه های آموزشی اثر بخشی را داشته باشند.


وی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی، کانون هویت بخشی به فعالیت ها و برنامه‌های حوزه سواد آموزی است ، افزود: با هم بودن، کسب تجربه ، عزت نفس، حضور موثر بزرگسالان در همه عرصه های فردی و اجتماعی از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم سواد و بیسواد جامعه است.

وی با اشاره به فرصت کم باقیمانده تا پایان زمان کلاس گذاری و شروع دوره های سوادآموزی تصریح کرد: برای داشتن مرکزی فعال که بتواند جذب حداکثری از افراد کم سواد و بیسواد داشته باشد می بایست با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی، برون سازمانی، کمیته اجرایی، جامعه خیرین، شورا و تمامی افرادی که میتواند نقش موثر ایفا کنند در جهت برنامه ریزی برای تحقق اهداف مورد انتظار تلاش کنیم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 7131
کلمات کلیدی

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1401/11/04 10:19
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین