غلامرضا بروجی معاون امورآموزشی سازمان نهضت سوادآموزی:
در رویکردهای جدید سوادآموزی، علم با عمل معنی میشود
نشست تخصصی معاونین سوادآموزی قطب چهارم کشور؛ استانهای یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با حضور غلامرضا بروجی معاون امور آموزشی، مهدی نامجومنش مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی و محمود قنبرزاده مدیرکل دفتر برنامهریزی دورههای سوادآموزی، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزشوپرورش استان خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی سازمان نهضت سوادآموزی، نشست تخصصی معاونین سوادآموزی قطب چهارم کشور؛ استانهای یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با حضور غلامرضا بروجی معاون امور آموزشی، مهدی نامجومنش مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی و محمود قنبرزاده مدیرکل دفتر برنامهریزی دورههای سوادآموزی سازمان، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزشوپرورش استان در مرکز آموزشی تربیتی امام رضا علیهالسلام مشهد مقدس برگزار شد.
در این جلسه غلامرضا بروجی معاون امور آموزشی، سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به تعاریف سواد در سالهای گذشته گفت: در تعاریف جدید سواد، علم با عمل معنی میشود و سوادآموزی رسالتی فراتر از آموزش خواندن و نوشتن دارد، وی به بیان اهمیت مهارتآموزی پرداخت و خاطرنشان کرد: سازمان نهضت سوادآموزی درصدد است متناسب با این مهارتها، رویکردهای جدیدی مطابق با نیازهای امروز ارائه دهد.
وی در مورد اهمیت تشکیل نشستهای قطبی در استانهای کشور اظهار کرد: نشستهای تخصصی قطبها جادهای دوطرفه است در یک طرف جاده، سؤال پرسیده میشود و در همان لحظه در طرف دیگر جاده، پاسخ بازگو میشود.
غلامرضا بروجی تصریح کرد: طرح قطببندی استانها موضوعاتی از جمله ایجاد وحدترویه در اجرای دستورالعملها و قوانین و هماهنگی در اجرای سیاستهای سازمان را دنبال میکند.
معاون امور آموزشی سازمان تأکید کرد: پویایی این نشستها،علاوه بر تحقق اهداف، موجب تغییر نوع نگاه حاکم و تقویت و توانمندی معاونتهای سوادآموزی خواهد شد.
نظر دهید