جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1402/08/03 - 09:38
  • - تعداد بازدید: 339
  • - تعداد بازدیدکننده: 335
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

خوزستان - جلسه مشترک اداره آموزش وپروش استثنایی و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

جلسه مشترک اداره آموزش وپروش استثنایی و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور اردشیر شریف زاده معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان ، علی ممبینی ریاست اداره آموزش وپرورش استثنایی و جمعی از کارشناسان هردواداره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان خوزستان ، جلسه مشترک اداره آموزش وپروش استثنایی و معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور اردشیر شریف زاده معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان ، علی ممبینی ریاست اداره آموزش وپرورش استثنایی و جمعی از کارشناسان هردواداره برگزار گردید. 

در ابتدای این جلسه علی ممبینی ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) به بیان مفاد تفاهم نامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی و معاونت سواد آموزی وزارت متبوع پرداخت و ابراز امیدواری نمود این تفاهم در سطح استان پیگیری و انجام شود. 

 

وی همچنین با اشاره به طیف گسترده دانش آموزان با نیازهای ویژه به ارائه آماری در خصوص مدارس استثنایی، مقاطع مختلف و شیوه های آموزش گوناگون و رده های سنی تحصیل دانش آموزان با نیازهای ویژه پرداخت. 

 

در ادامه جلسه شریف زاده معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش استان، با تشکر از برگزاری جلسه به بیان تاریخچه آغاز سوادآموزی در سطح کشور وجزییات و نکات فعالیتهای سواد آموزی و میانگین سواد در سطح استان خوزستان و.... اشاره نمود و طی سخنانی خواستار فعالیت تخصصی معلمان مدارس استثنایی در حوزه سواد آموزی و همچنین برپایی دوره توانمند سازی همکاران شد. 

 

لازم به ذکر است در این جلسه مباحث و جزییات و مناسب سازی کتب و ظرفیت انجام و جامعه هدف تفاهم نامه مورد بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 8440
کلمات کلیدی
غلامحسین نظری
خبرنگار

غلامحسین نظری

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/08/03 09:38
رادیو رسا
accessibility__tooltip
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین