مشارکت 2 هزار و 500 سوادآموز دوره انتقال در مسابقه پیام سازندگی
سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام از مشارکت 2 هزار و 500 سوادآموز دوره انتقال در مسابقه کتاب خوانی پیام سازندگی ویژه سوادآموزان دوره انتقال استان ایلام خبر داد
دانش و سواد مهمترین ابزار توسعه هستند
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی آموزش دهندگان سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان گفت: دانش و سواد مهمترین ابزار توسعه هستند.
ترویج سواد آموزی یک جهاد علمی است
در همایش و نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در آموزشگاه حضرت خدیجه (س) برگزار شد.
تجلیل مدیر کل آذربایجان شرقی از سوادآموز روشندل افسانه بارضا
همزمان با گرامیداشت هفته سوادآموزی در مراسمی با حضور مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین اداره کل از سوادآموز روشندل افسانه با رضا تجلیل بعمل آمد.
دیدار مدیر کل فارس با نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز به مناسبت هفته سواد آموزی
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت:در حوزه سواد آموزی و در سه سال اخیر، با فعالیت های انجام شده در استان ، با توجه به اینکه حلقه های اطلاعاتی کاملی در زمینه ثبت اطلاعات بی سوادان و سواد آموزان وجود دارد ، استان فارس موفق به کسب رتبه اول در کشور شده است.
تاکید نماینده مقام معظم رهبری در فارس برتلاش همه جانبه مسوولین برای ریشه کنی بی سوادی
نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیران آموزش وپرورش استان: تاکید برتلاش همه جانبه مسوولین برای ریشه کنی بی سوادی در فارس
جذب حدود 1200 نفر در امر سواد آموزی در ناحیه 2
مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی ( ره ) در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 برگزار شد.
از 56 سواد آموز و آموزش دهنده آموزش وپرورش ناحیه دو تجلیل شد
با حضور معاونت سواد آموزی آموزش وپرورش هرمزگان از 56 سواد آموز و آموزش دهنده به مناسبت هفتم دی ماه ،سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی تجلیل شد.
فقدان نظام آموزشی برای بزرگسالان بیسواد،مهم ترین چالش در حوزه سوادآموزی است
گردهمایی کارشناسان سوادآموزی و نمایندگان ادارات کل در حوزه سواد آموزی با حضور مدیرکل و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.
برای ایجاد تغییر در رفتار یادگیرندگان بزرگسال باید به سه حیطه شناختی، عاطفی و روانی – حرکتی آن توجه نماییم
سرپرست معاونت سوادآموزی استان اظهار کرد برای ایجاد تغییر در رفتار یادگیرندگان بزرگسال باید به سه حیطه شناختی، عاطفی و روانی – حرکتی آن توجه نماییم