سیروس محمدی معاون سوادآموزی استان گیلان : ارزشیابی از مهم ترین شاخص های میزان تحقق اهداف است.
سیروس محمدی در جلسه قطبی مسئولان واحدهای سنجش و ارزشیابی، مصححین و مسئولان برگزاری امتحانات گفت: فعالیت های سوادآموزی تنها با شناسایی و ثبت نام افراد بی سواد و کم سواد به پایان نمی رسد؛ بلکه نظارت بر روند فعالیت آموزشی و برگزاری امتحانات نیز از مهم ترین بخش های سوادآموزی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل از کارشناس ترویج سوادآموزی استان گیلان ، سیروس محمدی در جلسه قطبی مسئولان واحدهای سنجش و ارزشیابی، مصححین و مسئولان برگزاری امتحانات گفت: فعالیت های سوادآموزی تنها با شناسایی و ثبت نام افراد بی سواد و کم سواد به پایان نمی رسد؛ بلکه نظارت بر روند فعالیت آموزشی و برگزاری امتحانات نیز از مهم ترین بخش های سوادآموزی است.
معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: ارزشیابی از مهم ترین شاخص های میزان تحقق اهداف است و باید از تمامی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی استفاده کرد تا آزمون ها در سلامت کامل و با مشارکت حداکثری سوادآموزان برگزار شود.
در ادامه حبیبی رییس اداره نظارت، سنجش و ارزشیابی استان در خصوص نظارت برکلاس های سوادآموزی، پالایش اسمی بی سوادان در حوزه مدرسه و شناسایی افراد، روند آماده سازی کلاس های پایان یافته برای برگزاری آزمون، ثبت حوزه های امتحانی در سامانه سوادآموزی، نحوه انتخاب مصححین و عوامل اجرایی حوزه های های امتحانی، روند تصحیح اوراق و.... مطالبی را بیان کردند.
همچنین در این جلسه کارگاه روش تصحیح اوراق امتحانی با استناد به شیوه نامه های موجود توسط مدرس کشوری برگزار گردید.
نظر دهید