جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1402/06/26 - 15:09
  • - تعداد بازدید: 159
  • - تعداد بازدیدکننده: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

معاون سوادآموزی شهرستانهای استان تهران: راه اندازی مرکز یادگیری محلی شهید باهنر باهدف تقویت الگوی تلفیقی سواد و مهارت

اولین نشست هم اندیشی معاون سوادآموزی اداره کل شهرستان‌های تهران و مدیر آموزش و پرورش ملارد با هدف فعالسازی مرکز یادگیری باهنر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، اولین نشست هم اندیشی معاون سوادآموزی اداره کل شهرستان‌های تهران و مدیر آموزش و پرورش ملارد با هدف فعال‌سازی مرکز یادگیری باهنر برگزارشد.

اکبریان معاون سوادآموزی مدیرکل بیان کرد: اداره کل بر بهره مندی از فرصت‌ها و نقاط قوت زیست بوم منطقه مصمم است. ظرفیت های شهرستان ملارد عبارتست از: وجود کارخانه های متعدد، هم جواری مرکز با فضاهای ورزشی چند منظوره، فضای مطلوب و قابل استفاده به منظور آموزش مهارت ها و حرفه‌های مورد نیاز سوادآموزان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای سوادآموزان با ویژگی‌های قابل توجه به ساحت های چندگانه، رشد و توسعه فناوری، سوادرسانه و...

 تیموری مدیر آموزش و پرورش ملارد، هم افزایی و مشارکت جدی ظرفیت های درون و برون سازمانی با عنایت به همراهی مسئولین و نظارت و حمایت های شورای پشتیبانی به ریاست فرماندار محترم را مطالبه نمود. 

این مقام مسئول درادامه افزود: اهمیت و نقش تاریخ شفاهی، روایت ها و مجاهدت‌های آموزشیاران دیروز و آموزش دهندگان امروز طی چهاردهه از صدور فرمان امام خمینی(ره)، برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای اساتید و دغدغه مندان امر تعلیم و تربیت و رشد فرهنگ ایرانی اسلامی از موضوعات بسیار مهمی است که با تأییدات و همراهی مسئولین امر منجر به خواستگاه تدوین برنامه عملیاتی کوتاه و بلندمدت مرکز یادگیری دراین شهرستان خواهد شد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 8253
کلمات کلیدی

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1402/06/26 15:09
گفتگوی آنلاین
رادیو رسا
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین