جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1403/08/01 - 00:46
  • - تعداد بازدید: 29
  • - تعداد بازدیدکننده: 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

تفاهم نامه همکاری آموزشی و فرهنگی در زمینه سوادآموزی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد گردید

با حضور علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش و روح اله صالحی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تفاهم نامه فی مابین در زمینه سواد آموزی در محل اداره کل آموزش و پرورش منعقد گردید.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره  اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان، علی اسماعیلی در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان نمود: در دین مبین اسلام خدمت به محرومان و نیازمندان همواره مورد تاکید بوده و پیامبراکرم و امامان معصوم (ع)نیزمسلمانان را به دستگیری از مستمندان توصیه نموده اند. کمیته امداد حضرت امام (ره) به عنوان یکی از نهاد های انقلاب اسلامی در طول سالهای گذشته خدمات ارزشمندی را به محرومان جامعه ارائه نموده و در راستای گسترش عدالت گامهای موثری برداشته است. 

وی ادامه داد: این نهاد حمایتی با الهام از آموزه های آسمانی اسلام ،همواره سعی دارد که اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را به مددجویان تحت پوشش خود ارایه نمایند.بر همین اساس،طرح ها و فعالیت های خودکفایی را در راس برنامه های خود دارد .بدیهی است که نخستین قدم و اساسی ترین اقدام در این خصوص،توانمند سازی افراد برای گشودن افق های جدید فراروی آنان می باشد.

در پایان این جلسه در راستای اجرایی سازی مصوبه ۵۹۵جلسه ۲۱/۹/۸۵شورای عالی انقلاب فرهنگی و سند برنامه راهبردی سوادآموزی و باسوادی مددجویان کمیته امداد در گروه سنی ۱۰تا۶۰ساله تفاهم نامه بین این دو دستگاه امضا گردید

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 10839
کلمات کلیدی
الهه بهرامیان
خبرنگار

الهه بهرامیان

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/08/01 00:46
گفتگوی آنلاین
رادیو رسا
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین