جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1403/02/26 - 05:32
  • - تعداد بازدید: 221
  • - تعداد بازدیدکننده: 211
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
با حضور مدیرکل سنجش و ارزشیابی تحصیلی سازمان نهضت سواد آموزی صورت گرفت:

بازدید از حوزه امتحانی دوره انتقال سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس استان هرمزگان

مدیرکل سنجش و ارزشیابی تحصیلی سازمان نهضت سواد آموزی با هدف بازنگری فعالیت ها و اصلاح در روند برگزاری آزمون دوره انتقال سوادآموزی از حوزه امتحانی دوره انتقال سوادآموزی در دبستان آل‌طه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نهضت سوادآموزی به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس؛ چهار شنبه ۲۶ اردیبهشت مهدی نامجومنش مدیرکل سنجش و ارزشیابی تحصیلی سازمان نهضت سوادآموزی به اتفاق احمد جعفری معاون سواد آموزی اداره کل اموزش و پرورش استان هرمزگان و همراهی رئیس اداره سواد آموزی ناحیه دوبندر عباس از حوزه امتحانات پایانی دوره انتقال اداره سواد آموزی در محل دبستان آل طه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس بازدید نمودند.

نامجومنش در این بازدید عنوان کرد: نظارت و ارزیابی نقش مهمی در فعالیت‌های سوادآموزی دارد به طوری که سوادآموزی بدون نظارت بی معنی است.

این مقام مسئول ارزشیابی پایانی را ارتقاء کمی و کیفی آموزش دانست و افزود: مهم ترین مسئله در ارزشیابی و سنجش پایانی برگزاری سالم امتحانات و تصحیح درست اوراق امتحانی است و باید مبنای همه کارها مقررات و دستورالعمل‌ها باشد.

مدیرکل دفتر نظارت سنجش و ارزیابی تحصیلی سازمان سوادآموزی کشور در پایان این بازدید ضمن دیدار با عوامل برگزاری امتحانات  سواد آموزی و حسن توجه آنان در رعایت مفاد آئین نامه امتحانات  و همچنین  مدیر و عوامل اجرایی آموزشگاه آل طه ناحیه دو بندرعباس در ایجاد محیطی امن برای آزمون ها و فعالیت های سواد آموزی قدردانی نمود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 10426
کلمات کلیدی
الهه بهرامیان
خبرنگار

الهه بهرامیان

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1403/02/26 05:32
گفتگوی آنلاین
رادیو رسا
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین