جهش تولید با مشارکت مردم
تصویر امام رهبری
  • 1401/03/30 - 13:03
  • - تعداد بازدید: 286
  • - تعداد بازدیدکننده: 285
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه: کیفیت آموزشی فرآیندی است که با نگرش سیستمی مجموعه عوامل مؤثر و کار تیمی محقق می‌گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: کیفیت آموزشی فرآیندی است که با نگرش سیستمی مجموعه عوامل مؤثر و کار تیمی محقق می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی به نقل از  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، سلمان محمدی در اولین نشست بهبود کیفیت سوادآموزی استان که با حضور اعضاء و مدعوین در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید اظهارداشت: کیفیت آموزشی فرآیندی است که با نگرش سیستمی مجموع عوامل مؤثر در آموزش با وضع مطلوب، استاندارد‌‌سازی کرده و با بهره‌مندی از دانش روز، کشف استعدادها و قابلیت‌های موجود، موجب اثربخشی و کارایی برنامه‌های آموزشی می‌شود.

 

وی افزود: موضوع بهبود کیفیت در فرآیند آموزش یکی از مفاهیم اساسی در سیاست‌گذاری‌های کلان آموزشی است که ضرورت پیشرفت مداوم استعداد متربیان را تقویت و همزمان قابلیت پاسخ‌گویی به استانداردهایی که جامعه هدف در این وادی به کار می‌گیرند را دارا  می‌باشد، بنابراین آموزش با کیفیت خصوصاً در بزرگسالان به فراگیری برای رسیدن به حداکثر ظرفیت در تمام جنبه‌های زندگی کمک می‌کند

.

در ادامه این نشست نوروزی فرد معاون سوادآموزی استان ضمن تشریح فعالیت‌های جاری حوزه سوادآموزی یادآورشد: پیشرفت و بهبود کیفیت در برنامه های سوادآموزی نتیجه کار تیمی و هماهنگی بین بخشی است

  • گروه خبری : اخبار,اخبار سازمان
  • کد خبر : 6075
کلمات کلیدی

نظرات

0 Comments for this article

نظر دهید

تاریخ آخرین بروزرسانی : 1401/03/30 13:03
گفتگوی آنلاین
رادیو رسا
تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین